جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سخن وزیر یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۰۹:۵۲:۲۱

تلاش دیپلمات‌های ایرانی در یکصد سال اخیر بی‌سابقه بوده است
وزیر نفت: دیپلمات‌های کشور کاری کردند کارستان
ایران دریلینگ: وزیر نفت ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری به دلیل کسب موفقیت بزرگ در عرصه دیپلماسی کشور، گفت: کار دیپلمات‌های ایران در تاریخ یکصد سال اخیر دیپلماسی کشور، بی‌سابقه بوده است. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از شانا بیژن زنگنه پس از قرائت گزارش یوکیا آمانو، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و بیانیه مشترک اجرای برجام از سوی محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران و فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در وین درباره اینکه دیدگاه شما درباره کار بزرگ تیم هسته‌ای در دو سال و اندی گذشته و لغو تحریم‌ها چیست، اظهار کرد: اجرای برجام کاری بود کارستان که در تاریخ دیپلماسی دست کم یکصد سال اخیر ایران، بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه من همیشه خود را مدیون تدبیر همه کسانی می‌دانم که ملت ما را از گودال وحشتناکی که با بی تدبیری بدان افتاده بود، خارج کردند، افزود: وظیفه ویژه خودم می‌دانم که از مقام معظم رهبری به دلیل پافشاریشان بر منافع دراز مدت ملی و این موفقیت بزرگ، صمیمانه قدر شناسی کنم. دولت دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران طی دو سال و اندی گذشته برای پایان دادن به بحران ساختگی هسته‌ای گام‌های استواری برداشت و با وجود انتقادهای تند داخلی از سد این پرونده سخت و دشوار گذشت تا بار دیگر درهای ایران بسوی جامعه بین‌الملل باز شود، درهایی که در سال‌های نه چندان دور، قفل سنگینی بروی آن زده  و تحریم‌های نفس‌گیری علیه ایران اعمال شد. امروز با لغو رسمی تحریم‌ها قفل پرونده هسته‌ای با کلید دولت تدبیر و امید باز شد.


  کد خبر : 884
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :